מנעולן 24/7 לוגו

מנעולן מוסמך ברעננה

מנעולן מוסמך ברעננה 24/7 במרחק לחיצה אחת ממך
שירות מקצועי ואחראי
מומחים בפריצה ותיקון כל סוגי המנעולים והדלתות
זמינות מיידית
מנעולן מוסמך ברעננה במחיר הוגן
מנעולים, רכבים, כספות, דלתות
מנעולן פורץ דלת

צריך מנעולן מוסמך ברעננה?

מעולה, הגעת למקום הנכון!
אנחנו עובדים עם מיטב המנעולנים בפריסה ארצית כדי שאתם תוכלו להיות רגועים שתקבלו שירות מהיר ואיכותי בכל מקום שאת נמצאים בו!

אז מה זה בעצם מנעולן מוסמך ברעננה?

בגדול, אם יש מנעול בדרך בינך לבין המקום שאת רוצה להיות בו, בין אם זה דלת, רכב, כספת או כל דבר אחר, או שצריך לתקן דלת, לשחזר מפתח, לנתק קודן או כל דבר אחר, מנעולן מוסמך ברעננה זה הפתרון בשבילך!

מה הופך מנעולן מוסמך ברעננה למנעולן מוסמך ברעננה טוב?

יש מגוון קריטריונים שמאפייינים מנעולן מוסמך ברעננה טוב, הנה חלק מהם:

אמינות

חשוב מאוד שלמנעולן שלכם יהיה רשיון לעסוק בתחום מטעם משטרת ישראל או גורם מוסמך אחר, וככה תוכלו לדעת שהוא ללא עבר פלילי ושהמשטרה בחרה לאפשר לו לעסוק בתחום, זאת לעומת מנעולנים רבים שפועלים בתחום בצורה לא חוקית ומסכנים אתכם 

זמינות

אנחנו מבינים את החשיבות של זמינות של מנעולנים, יכול להיות עכשיו אמצע הלילה ואתם נתקעתם מחוץ לבית, לא תרצו לעשות מאות שיחות למנעולנים שלא מגיעים לאיפה שאתם גרים או שלא עובדים בשעות האלו.
לכן המנעולנים שלנו עובדים 24/7 מסביב לשעון בפריצה ארצית, ככה שלא משנה איפה ומתי תצטרכו אותנו, אנחנו שם!

מהירות

אתם לא רוצים לשבת שעות ולחכות שהמנעולן יסיים את עבודתו, אתם מעדיפים מנעולן מהיר ומקצועי שיודע את העבודה ויפרוץ את הדלת, את הכספת או את הרכב שלכם במהירות רבה כדי שאתם תוכלו להמשיך ביום שלכם.
זה בדיוק מה שהמנעולנים שלנו עושים!
כם שנים של ניסיון בשטח המנעולנים שלנו יודעים לפרוץ הכל ובמהירות!

מקצועיות

לא תרצו מנעולן שישרוט לכם את הדלת המעוצבת או את האוטו היוקרתי, שיעקם את המנגנונים ויגרום לנזק לדברים שהשקעתם בהם כל כך הרבה זמן.
בגלל זה אנחנו עובדים רק עם המנעולנים המקצועיים ביותר עם ניסיון ארוך ומעמיק בשטח וחוות דעת מדהימות מהלקוחות שלהם.

המלצות וחוות דעת

למנעולנים שלנו סטנדרט שירות גבוה ביותר ולכן הם תמיד מחזיקים בהמלצות רבות מלקוחות וחוות דעת חיוביות ביותר!
אנחנו עובדים רק עם מנעולנים שמחזיקים בציון של לפחות 4.5 כוכבים ולא התלוננו עליהם מעולם!

כלים של מנעולן מוסמך ברעננה

בשביל להיות מנעולן מוסמך ברעננה מקצועי צריך גם לעבוד עם הכלים הכי מקצועיים בשוק! בין הכלים שהמנעולנים שלנו עובדים איתם תוכלו למצוא:
  1. כלי דגדוג –כלי דגדוג הם כלים בעלי זיזים וקימורים שכאשר מכניסים אותם לחור המנעול מסוגלים ללחוץ על הפינים והקפיצים ולדמות את צורת המפתח המיועד לחור המנעול. כלי תקתוק הם הכלים המשומשים והנפוצים ביותר של מנעולן ובצדק שכן הם כלי הפריצה המדויקים ביותר שקיימים שאינם פוגעים במנעול ובמנגנון הנעילה ומתאימים גם לכל מנעול צילינדר קיים.
  2. כלי כרסום – כלי כרסום הם ראשי מברגים גסים המיועדים לטחינת חור המנעול כך שהמנעולן יוכל להגיע למנגנון הנעילה ולשחרר את הבריח באופן ידני. כלי כרסום הם הפתרון האחרון של מנעולן, אשר קודם כל ינסה למצוא פתרון שאינו פוגע בחור המנעול.
  3. מחלצי מפתחות שבורים – מחלצי מפתחות שבורים עשויים ממתכת גמישה אשר בהחדרה לחור המנעול בו נמצא המפתח השבור מייצרת חיכוך המאפשר לשלוף אותו החוצה על ידי המנעולן המומלץ בחדרו בקלות ובמהירות.
  4. כרטיסי טריקה – כאשר הדלת נטרקת, לעיתים יש מצב שלשונית הדלת נתקעת במשקוף ומסרבת להיפתח, ובמקרה זה יש לבצע שחרור טריקה על ידי המנעולן בעזרת כרטיסי טריקה. כרטיס טריקה עשוי פלסטיק קשיח או מתכת מוכנס בין המשקוף לדלת ומשחרר את הלשונית התקועה במקומה.
  5. כרית ניפוח לפריצת רכבים – כרית ניפוח הוא כלי ראשוני בתהליך הפריצה לכלי רכב שונים. כרית ניפוח עשויה פלסטיק גמיש אך קשיח מוכנסת בין מסגרת הרכב לדלת, מתנפחת באמצעות משאבה ולמעשה מאפשרת מרווח קל ביניהם. משטח ניפוח הוא כלי חיוני והכרחי לכל פורץ רכב ורכב מומלץ.
  6. מוט משיכה – מוט המשיכה הוא החלק השני המשמש לפריצת רכב לאחר שלב כרית הניפוח. מוט המשיכה עשוי מתכת גמישה וניתן לקיפול ולכוונן לפי הצורך להגיע לכפתור השחרור ולשחררו. מוט משיכה הוא חלק חיוני באחד מסוגי הפריצה הנפוצים ביותר.

כמה עולה מנעולן מוסמך ברעננה

המחיר של מנעולן מוסמך ברעננה משתנה בהתאם לסוג העבודה, שעת הקריאה, מורכבות הפריצה או התיקון, ועוד המון משתנים נוספים. חשוב לוודא שלא מוותרים על מקצועיות בשביל מחיר זול למנעולן מוסמך ברעננה.
יש לוודא שלמנעולן יש תעודה רשמית ושהוא מבצע את העבודה במקצועיות ובטיחות.
בכל הנוגע לבטיחות והרוגע שלנו, אסור להתפשר בשביל כמה שקלים!!
בכל מקרה אין סיבה לשלם מחיר מופקע בשביל מנעולן מוסמך ברעננה ולכן צירפנו לכאן מחירון כללי לשם סדר גודל.