מנעולן 24/7 לוגו

פורץ דלתות

תוכן עניינים

מנעולן פורץ דלת
מנעולן 24/7 במרחק שיחה אחת ממך
שירות מקצועי ואחראי
מומחים בפריצה ותיקון כל סוגי המנעולים והדלתות
זמינות מיידית
מנעולן במחיר הוגן
מנעולים, רכבים, כספות, דלתות

להלן מספר דרכים מעשיות להגביר את ביטחונך אם עבריינים ממוקדים לביתך. חיווט מערכת אזעקת אבטחה לדלת הזכוכית שלך צריך להיות הצעד הראשון באבטחת דלתות ההזזה שלך. להלן מדריך צעד אחר צעד כדי להפוך את מערכת אבטחת הדלתות שלך לבטוחה ואמינה ככל האפשר.

גרילי בטיחות, דלתות וסורגי בטיחות הם מוצרים נוספים שימושיים שניתן לשלב עם דלתות חסינות פורץ כדי להגביר את חוזקם הכללי.

גם אם יש לך את דלת האבטחה החזקה ביותר בשוק

פורץ פוטנציאלי עדיין יוכל להיכנס למסגרת הדלת מכיוון שהוא יכול בקלות להיכנס למסגרת הדלת. אתה יכול גם ליצור או לקנות מוט בטיחות המשתרע ממרכז משקוף לדלת הכניסה כדי להפסיק דלתות הזזה. ניתן להשתמש בשריון דלת גם לאבטחת דלת שנפרצה לאחרונה כדי לתת לה קצת כוח לפני התקנת דלת חדשה. בעוד שכלבים גדולים יכולים לעבור דרך הדלת, רוב הפורצים מנסים להיכנס לבית שלך בדרך כלשהי.

כדי למנוע זאת, אתה יכול להתקין אביזרי חיזוק לדלת באמצעות משיכת מגן הדלת או התקנת תושבת בטיחות על הרצפה או דלת המוסך של ביתך. פיתרון עמיד יותר הם קליפס אבטחה, המשלים עם מנעול דלת מוצק טוב. תפס הוא תפס או כפתור ארוך, מה שמקשה על פורצים לפתוח ולפתוח דלת. שני מנעולי צילינדרים מגנים עליכם מלהיות במצב שפורץ יכול לפתוח את הדלת מבפנים.

חלונות ודלתות פתוחים בשטח פתוח הם הזמנה לפורצים פשוט לפרוץ לביתכם

דלת חסינת פורץ אינה יכולה לעצור פורץ לחלוטין, אלא צריכה להאט אותו מספיק כדי לאלץ אותו להפסיק לפרוץ לביתו או למשרדו. שמור על דלתותיך סגורות ונעולות היטב, בין אם אתה בבית ובין אם לא, ונעל את כולן.

החלפת מנעול קיים היא רק ההתחלה, מכיוון שרוב הפורצים לא טורחים לבחור מנעול בגלל זמן – שעולה זמן וכסף לקנות חדש.

דלתות כניסה הן כמובן המטרה העליונה לפורצים

ולרוב דלתות הזזה מזכוכית יש רק מנעול אחד – ופורץ מקצועי יכול בדרך כלל לפרוץ דרכן די בקלות. פורצים עלולים לגרום לפציעה ולפרוץ מנעול לדלת עם כלים שיש לרובנו במוסכים שלנו, או שהם יכולים להרים את המנעול עם הכלים הקטנים שהם נושאים. ברגי נעילה ומנעולים מרופדים הם האפשרויות המומלצות, מכיוון שקל לבחור. אבל רק בגלל שפורצים חוששים לבחור מנעולים אין פירוש הדבר שאין לקחת בחשבון דלתות חסינות פריצה.

אתה יכול להביס סוג כזה של נעילה באמצעות כרטיס אשראי או פריט דומה כדי לדחוף את המנעול לאחור ולפתוח את הדלת. פורצים יכולים גם להשתמש במוט שורת כדי לשבור דלתות וחלונות כדי לשלוף ציפורניים עקשניות או להזיז חפצים כבדים.

דלת פטיו חסינת פריצה צריכה להיות גם חזקה מספיק

כדי לדפוק פנל דלת שלם בבת אחת. כפי שאתה יכול לדמיין, פורצים יכולים לפרק דלת עם צירים חשופים בקלות בלחיצת כפתור בלבד. דלתות פטיו חסינות פורץ צריכות להיות חזקות מספיק גם בכדי שלם או אפילו כמות קטנה של לחץ כדי להקפיץ את לוחות הדלתות בבת אחת.

דלת חסינת פריצה צריכה להיות מצוידת במנגנון נעילת דלת שמקשה על מנעול לבצע פיגוע תוך זמן קצר

אם תלמד כיצד לגרום למנעולי הדלת שלך להיות חסינים בפני פריצות, אתה יכול לעצור פורצים על עקבותיהם. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מתי לחדש את דלת המוסך שלך מטעמי אבטחה, אילו צעדים נוספים אתה יכול לנקוט כדי לחזק את דלת הכניסה שלך, להפוך אותה לבסיס פריצה ב- Pinterest, וטיפים אחרים להפחתת הסיכון לפרוץ לביתך במהירות, בקלות, ומשתלם.

פורצים

אם אתה אוטם את הדלת שלך, תחילה עליך להיות בעל דלת מתאימה ואז לבנות משם. ליתר ביטחון, תוכלו לקנות דלתות ביטחון ממתכת שתוכלו לחבר בקדמת דלת הכניסה שלכם. אם יש שירות מפתח בביתכם לשיפור אביזרי נעילת הדלתות, הכן אותם כשהוא או היא מגיעים.

דלתות חסינות פריצה אינן תלויות בגודל הדלת או במנעול הדלת המתאים, אלא בצורתה. אם פושע מחליט לפרוץ לדלת, למשקוף או לנעול ולנסות לפרוץ, מה ניתן לראות מבחוץ?

הדרך הטובה ביותר לאבטח את דלת הכניסה שלך

היא להשתמש במנעול תפס, שהוא סוג המנעול החזק ביותר שיש ליד מנעול מסחרי. בחירת מנעול הדלת המתאים להשלמת הדלתות שלך היא המפתח לקצה דלת חסינת פריצה. מנעולי דלתות הן אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא דלת המגנה על דלתכם מפני פורצים, אך לא היחידה.

או שתשאיר פרטים כאן וניצור איתך קשר מייד!